FRAYOKIT NEWS | News, politics, entertainment, sports, events and gist..

BLACKBERRY WAHALA: CRACK YOUR RIBS

My Blackberry don chop my money tire, na him I come vex yesterday sell am, come take some money buy Chinaphone! Now, am in bigger trouble!!!
 1. E go full after 3 minutes of charging.
2. The phone get TV, Touch screen, Nailcutter, Firelighter etc.

3. I fit write Text message with a toothpick sef.
4. The spelling get mistakes e.g NokLa, blackderry, i-pon, samswag etc.
5. When aeroplane pass e go record”One missed Call”.
6. When a big car horn; e go show”Charger connected”
7. When Chinese man pass e go show:”One Bluetooth device found”
8. When fine lady waka pass, e go show “WiFi On”
9. When ugly lady waka pass, e go show, “Virus detected”
Abeg I wan sell am! Who wan buy ooo?Even as I dey find buyer, e dey show me for screen say “No contact found”
Pls don’t laugh alone,send 2dose u wish 2put smile on their face.
Culled from Mr DAG.

No comments:

Post a Comment

All rights reserved. This material and any other material on this site may not be reproduced, published, broadcast, written or distributed in full or in part, without written permission from FRAYOKIT NEWS